Sayfalar

3 Temmuz 2014 Perşembe

Hu huuu! :)

Herkese yazın tam ortasında sıcak ve güzel bir günden merhaba!
Herkes sıcağı sevmez ama ben çok severim :) Benim için sıcak, güzeldir...
Blogumu, yazı yazmayı çok ama çok özledim. Çok niyetlendim, düşündüm taşındım ya zamanım olmadı yazamadım, ya da elim varmadı... Şöyle bir baktım da en son mart ayında yazmışım.

Araya neler girdi? Ülkeyle ilgili birçok can sıkan, yürek burkan olay, ağlatan, üzen, kızdıran, ümitsizliğe düşüren, isyan ettiren... Nedense böyle zamanlarda bloga yazmak gelmedi içimden :(  Arada instagramdan birşeyler paylaştım, çok sevdiğim blogger arkadaşlarımla orda da bulmuştuk birbirimizi! Ama blogun tadı bambaşka... O kadar çok arkadaş edindim ki blogger dünyası sayesinde. burası benim için o kadar değerli, o kadar büyük bir dünya ki...

Ufkumu açan, dünyamı genişleten, zenginleştiren, esinlendiren kocaman renkli ve güzel bir dünya... Kitap okumak gibi, hatta kocaman bir kütüphanede gezmek gibi bloglar arasında gezmek, tatile gitmek gibi... Çocukluk resimlerine, aile albümüne bakmak gibi, eski bir dostu bulmak gibi...

Umarım sık sık yazı yazan, birbirini takip eden sevgili blogger arkadaşlarım hala buralardadır. Ben döndüm :)
Herkesi çok özledim! :)


Bora - Haziran 2014

6 yorum:

  1. Geri dön geri dön, ne olur geri dön:)
    Valla biliyorsun ben kızıyorum böyle sadece instagramda takılıp blog yazmayan bloggerlara. Biz onlardan olmayalım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahhaa Nesrin'ciğim, çok güldürdün beni:))) Aynen öyle, ben de kızardım sadece instagramda takılanlara...Aslında ben instagramda da diğerleri kadar aktif değilim ama hem iş yoğunluğu hem başka şeyler engel oldu yazmama:( Haa asıl önemlisi bilgisayarım bozuldu, eşimin bilgisayarını da sevemedim alışamadım bir süre:((

      Sil
  2. Hoşgeldin canımm:))Özlettin diyemeyeceğim çünkü İG'den hasret gideriyordum senle ama olsun iyi ki yazmışsın:)Nesrin haklı ne oldu bize de böyle olduk:)İG'de arkadaşlarımızı bulunca kolayımıza geldi sanırım:)Çık öpüyorum canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın, biz senle her türlü haberleşiriz canım:) Ama bir görüşemedik kiiiiiii onu da ilk fırsatta yapacağız umarım:)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum :)