Sayfalar

16 Temmuz 2014 Çarşamba

Bora ile Diyaloglar


Dikkat bu yazı azıcık mide bulandırıcı olabilir :)

Anne: Oğlum, sen kakan gelince bana söyle tamam mı? Sonra da kakanı tuvalete atarız, balıklara mama olur. (Çok sevdiğim bir arkadaşımın oğlunu alıştırırken kullandığı yöntem)
Bora: Anne benim kakam mama mı?
Anne: (Ne diyeceğini bilemez bi halde) Iıı tabi ki mama değil ama balıklar senin kakanla oynamayı çok seviyorlar.O yüzden dedim.
Bora:(İkna olmamış bir ifadeyle) Ama o zaman ben kakasız kalırııımmmmm!

***

Anne: Oğlum, bu şarkıyı sana armağan ediyorum.
Bora : I-ııııııhhhhh, alamam kiiii!Nasıl alayım?
Anne: Alırsın bak, kulağını uzat dinle!:)

***

Bora koşarak mutfağa gelir.
Bora :Anneee, babaaa ben hapşurdum.Çok saya desenizeee!!!


Temmuz 2014


6 yorum:

  1. ahahahahaaaa :))
    Bora kakasız kalmasın ama annesi :))))))))) Sen çok yaşa çocuk ♥

    YanıtlaSil
  2. :))))) Bu çocuk bizi çok güldürüyor ve çok şaşırtıyor...Biliyorum Oytun da öyleydi ve büyüdükçe kimbilir ne ilginç diyaloglara şahit oldunuz canım :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. :) Yemeyin beni Bora kalmaz sonra der arada..;)

      Sil
  4. Su an Antalya'ya doğru gidiyorum, otobusteyim. Cok keyif alıyorum diyalogunuzdan. :) keske daha devam etsede okusam dedim :)
    Cok yaşa Boracik ;)

    YanıtlaSil
  5. İyi yolculuklar güzel Özlem'imiz :) Bizde daha ne konuşmalar var bilsen... Fırsat buldukça yazıyorum ama eskisi kadar bloglara girmeye vaktim olmuyor :(
    Umarım herşey & hayırlı işler yolundadır :)
    Seni kocaman öpüyoruz canım.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum :)