Sayfalar

20 Nisan 2013 Cumartesi

Delice

Urla'da bizi kendine çeken içten, sıcak yerlerden biri de "Delice Şarküteri & Cafe" oldu. İlk olarak Ünal Kardeşler'e giderken uğradık Delice'ye. Halis zeytinyağı almak istiyorduk.Pencereden gördüğümüz pırıl pırıl zeytinyağı şişeleri ve sabunlar bizi kendilerine çekti!


Dönüşte tekrar uğradık.Bu şirin aile işletmesinde yukarıdaki resimde gördüğünüz sarışın minik fıstık, annesi ve babannesi ile tanıştık önce. Sonra Kimya Mühendisi olan İlker Bey'le tanıştık. Doğal yollardan zeytinyağı ve çeşitli başka hammaddelerle kendisinin yaptığı sabunları anlattı bize. 


Anasonlu, melisalı, elmalı, keçisütü&kahveli ve daha birçok çeşit sabun üretiyormuş İlker Bey. Özel kutularda satılan, mis gibi kokan bu sabunlardan birkaç çeşit aldık. Bende önlenemez bir sabun merakı var!Hatta benden de eşime geçti :) Biz marketten aldığımız sabunları bile paketlerinden çıkarır balkondaki sepetimize koyup güneşte kuru kalmalarını sağlarız. Mis gibi de kokarlar! Eve döndükten sonra bu sabunlardan keşke daha fazla alsaydım diye pişman oldum. Hem organik hem de fiyatları çok uygundu.


 Eğer sizin de yolunuz Urla'ya düşerse Delice'ye uğrayın derim ben. Eve dönerken arkadaşlarınıza Urla'dan götürebileceğiniz bu güzel sbaunlardan daha iyi bir hediye daha olamaz! 

Merak edenler için adresi ve Delice'nin telefon numarasını da paylaşıyorum : Delice - Urla İskelesi M.Fevzi Çakmak Caddesi Urla-İzmir
0232 752 30 33

Herkese sevgiler...

4 yorum:

  1. Bu yaz nasipse oğlum askerden dönsün İzmir'i görmeyi çok istiyorum öptüm canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gidin gidin Derya Ablacım, çok güzel biryer.İnsanlar çok sıcak... Katmer yemeyi unutmayın :)

      Sil
  2. güzelmiş yolumuz düşerse uğrarız mutlaka:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum :)